ورود به مدیریت وبلاگ

تغذیه قبل از باردار شدن، آنچه باید بدانید

در انتخاب مواد اولیه دقت کنید و از سلامت و تازگی آنها بخصوص میوه و سبزیجات مطمئن شوید.

برای داشتن یک رژیم غذایی درست موارد زیر را رعایت کنید
- در انتخاب مواد اولیه دقت کنید و از سلامت و تازگی آنها بخصوص میوه و سبزیجات مطمئن شوید.

- روزانه پنج وعده غلات و نشاسته و بخصوص سه وعده غلات کامل ( غلات سبوس دار مثل گندم جو ذرت و برنج قهوه ای ) مصرف کنید.

- دو فنجان میوه و دو و نیم فنجان سبزیجات (  این رژیم شامل انواع سبزیجات با رنگ سبز تیره ، سبزیجات نشاسته ای مانند سیب زمینی و همین طور پرتقال و میوه های سرشار از ویتامین C و همچنین حبوبات  می باشد )

- ۱۴۰ تا ۱۷۰ گرم انواع پروتئین بدون چربی ( ماهی ، مرغ، گوشت، تخم مرغ و حبوبات  برای ماهی می توانید تا ۳۵۰ گرم نیز مصرف کنید.)

- سه وعده لبنیات یا غذاهای سرشار از کلسیم ( شیر پنیر و ماست )

- ۶ قاشق چای خوری از چربی های گیاهی از منابع سالم گیاهی مانند کانولا، زیتون، بذرکتان و یا روغن مهره. آوکادو و زیتون از منابع دیگری هستند که توصیه می    شوند. ( سعی کنید برای جلوگیری از مصرف چربی های بد ( چربی ترانس بالا ) از مصرف غذاهای سرخ شده تا حد امکان دوری  کنید.)

جستجو های اخبار روز

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار

Warning: mysqli_connect(): (28000/1045): Access denied for user 'viroreir_mff567g'@'localhost' (using password: YES) in /home/viroreir/vknews.ir/akharin.php on line 11 Failed to connect to MySQL: Access denied for user 'viroreir_mff567g'@'localhost' (using password: YES)